Vi satsar mycket på att hålla en bra kvalité i vår tennisträning, allt från tennisskola och BTK´s Tävlingsskola till vuxentennis. Här kan du ta del och läsa mer om våra olika träningsnivåer och tjänster.

Aktuella priser för respektive träningsgrupp hittar du i vår Prislista.

Bankeryds tennisklubb är glädje, trivsel och tennis för alla. Det centrala i klubbens målsättningar är att ha roligt tillsammans och att få alla att känna trivsel runt vårt gemensamma intresse tennis. En mycket viktig del i klubben är tränings- och tävlingsverksamheten.

Under året arrangerar vi tre nationella tävlingar; Bankerydscupen, Bankeryds InDoor och Bankeryds OutDoor.

Läs mer om våra olika träningsnivåer och tjänster i menyvalen.

Har du frågor eller funderingar kring träningsalternativ för dig eller dina barn, tveka inte att ta kontakt med oss på magnus@bankerydstk.se