Du som företagspartner är en viktig del i Bankeryds tennisklubb. Genom din insats har vi möjlighet att utveckla klubbens verksamhet som bidrar till att vi ger ungdomar en bra ungdomsverksamhet, allmänheten i Bankeryd bra friskvård och möjligheter att utvecklas som tennisspelare. Ökade intäkter ger oss möjligheter att över tid skapa en tennisanläggning i absolut svensk toppklass.

Vi vill att ditt företag ska synas i en bra miljö och förknippas med kompetens, glädje, engagemang, kamratskap som vi i Bankeryds tennisklubb står för. Vår verksamhet erbjuder dessutom ditt företag ett stort och givande företagsnätverk. Furuvikshallen är en anläggning som öppnar upp för så mycket mer än bara tennis vilket ger oss ännu större chans att erbjuda ditt företag en attraktiv reklamplats.

Kontakta ordförande Henrik Göpert henrik.gopert@gmail.com för att hitta en lösning som passar ditt företag bäst.