Tennisens Dag 19 augusti

19 augusti klockan 14-16 manifesterar hela tennis-Sverige igen på ett lekfullt sätt då det återkommande, kostnadsfria familjeeventet går av stapeln på ett stort antal klubbar. På Tennisens dag får besökarna prova på världens roligaste idrott och lära sig grunderna på ett enkelt och roligt sätt och på varje plats erbjuds flera aktiviteter och roliga tävlingar – och såklart fika för att mätta hungriga magar.

Vi hälsar alla varmt välkomna till BTK denna dagen för att prova på tennis som är en sport för alla och lika roligt att börja som nybörjare även som vuxen! Ta med kompisar, släktingar, grannar och kom till oss för en trevlig eftermiddag.

Vill man börja i träning hos oss i höst så har vi platser för såväl nybörjare som vana spelare. Barn, ungdomar och vuxna – Bankeryds Tennisklubb – Glädje och trivsel för alla!

Vid frågor maila till magnus@bankerydstk.se

Vi ses på banan!