Som medlem får du bl.a. lägre priser på abonnemang och lösa timmar samt en möjlighet att delta i vår träningsverksamhet. Du får också tillgång till vårt gym. Som medlem får du vara med och påverka verksamheten, bl.a. har du rösträtt på årsmöten. Medlemsavgifterna är en stor och viktig inkomstkälla för vår förening och vi behöver ditt stöd för att skapa en stabil ekonomi i klubben.

Medlemsskapet ansöker du om på MATCHi.se (du behöver först skapa ett konto på MATCHi).

OBS!  Du får inte lägre pris förrän du betalt medlemsavgiften. Fakturan kommer att mailas ut till dig.

Kom ihåg att uppge namn på samtliga betalande familjemedlemmar och även personnumret (alla 10 siffror) som behövs för vissa bidragsansökningar i klubben. Vi vore tacksamma om ni även vill uppge fullständig adress, telefonnummer och E-post så att vi kan uppdatera vårt medlemsregister med aktuella uppgifter för att kunna göra utskick m.m. till er.

Medlemsavgifter:
Junior 0-17 år: 250 kr
Vuxen 18 år och äldre: 350 kr
Familj: 550 kr

När fakturan kommer via mail till er så var vänlig och sätt in beloppet på vårt bankgiro 678-0191 (Swedbank)